دنیای کاغذی من

بعد من ناگه به یک سو می روند

پرده های تیره ی دنیای من

چشمهای ناشناسی می خزند

                                           روی کاغذها و دفترهای من



در اتاق کوچکم پا می نهد

بعد من, با یاد من بیگانه ای

در بر آیینه می ماند بجای

                                       تار مویی, نقش دستی, شانه ای



می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مانده ویران می شود

روح من چون بادبان قایقی

                                     در افقها,دور و پنهان می شود



دیدگانم همچو دالانهای تار

گونه هایم همچو مرمرهای سرد

ناگهان خوابی مرا خواهد ربود

                                   من تهی خواهم شد از فریاد درد



مرگ من روزی فرا خواهد رسید

روزی از این تلخ و شیرین روزها

روز پوچی همچو روزان دگر

                                سایه ای ز امروزها, دیروزها


نظرات 1 + ارسال نظر
بهار پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 06:17 ب.ظ http://bahar90.blogsky.com

خیلی قشنگ بود
لوگوت چه خوشگله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد